Επιστροφές προϊόντων στα πλαίσια της εγγύησης
- Στην περίπτωση κατασκευαστικού λάθους από τις πρώτες μέρες κιόλας χρήσης τους (D.O.A. – Dead on arrival) και εφόσον το καλύπτει η πολιτική Doa του εκάστοτε κατασκευαστή (δείτε αναλυτικά την πολιτική των εγγυήσεων κάτω από το κάθε είδος στην ιστοσελίδα μας ή στην επίσημη ιστοσελίδα του κατασκευαστή), μπορείτε να επιστρέψετε το προβληματικό είδος στην έδρα μας με δικά σας μεταφορικά έξοδα. Αφού γίνει ο απαιτούμενος έλεγχος και διαπιστωθεί ότι όντως το προϊόν σας καλύπτεται από την πολιτική του Doa από τον κατασκευαστή, σας αποστέλλουμε με δικά μας μεταφορικά έξοδα νέο προϊόν πάντα με συνεχή ενημέρωση σας από το τεχνικό μας τμήμα. Το προϊόν θα πρέπει να επιστραφεί στην πλήρη εργοστασιακή του συσκευασία συνοδευόμενο με όλα του τα παρελκόμενα και το παραστατικό αγοράς του.
- Στην περίπτωση επιστροφής ελαττωματικού προϊόντος που βρίσκεται στα πλαίσια της ισχύουσας χρονικά εργοστασιακής εγγύησης μπορείτε να το αποστείλετε στην έδρα μας για το τεχνικό έλεγχο.
- Σε περίπτωση που στα πλαίσια της εγγύησης σας εκδοθεί πιστωτικό αυτό έχει ισχύ 9 μήνες από την έκδοση του, για αγορά από το κατάστημα μας είτε για άτοκη επιστροφή των χρήματων.
Τα μεταφορικά έξοδα παραλαβής του ελαττωματικού είδους και η επιστροφή του επιβαρύνουνε εσάς. Για αυτό εφιστούμε την προσοχή σας να εξετάζετε τους όρους εγγύησης των προϊόντων από την ιστοσελίδα μας μιας και πολλές φορές τα μεταφορικά έξοδα καλύπτονται απευθείας από τον κατασκευαστή π.χ. Monitors, Notebooks κ.α.
Για οποιαδήποτε απορία σας ή διευκρίνιση σχετικά με την εγγύηση του προϊόντος σας, μπορείτε να επικοινωνήσετε με την τεχνική μας υποστήριξη στο 25210 80029 Δευτέρα έως Παρασκευή 9.30-16.00, Σάββατο 10:30-12:30 (εκτός αργιών).
Όροι επιστροφής μη ελλαττωματικών προϊόντων
- Στην περίπτωση επιστροφής μη προβληματικού είδους λόγω λανθασμένης εκτέλεσης παραγγελίας από την Αφοί Μπόικου ΟΕ, τα έξοδα αποστολής επιβαρύνουν αποκλειστικά και μόνο την Αφοί Μπόικου! Θα φροντίσουμε άμεσα να καλυφθείτε με το σωστό είδος, ενώ στην περίπτωση μη διάθεσης πλέον του είδους θα πιστωθείτε το καταβληθέν ποσό. Θα σας παρακαλούσαμε σε αυτή την περίπτωση επιστροφής να επιστρέψετε το προϊόν όπως το έχετε παραλάβει κατά την αποστολή μας.
- Έχετε δικαίωμα επιστροφής του προϊόντος που έχετε κάνει αγορά από την ηλεκτρονική μας σελίδα (www.frankopop.gr) μέσα σε 7 ημερολογιακές ημέρες από την έκδοση λιανικής απόδειξης. Το προϊόν γίνεται δεκτό προς επιστροφή όταν βρίσκεται στην αρχική του κατάσταση, στην εργοστασιακή του συσκευασία χωρίς να υπάρχουν δείγματα παραβίασης της ταινίας ασφαλείας ή χρήσης του προϊόντος. Εξαιρούνται δε από την υπαναχώρηση περιπτώσεις όπου τα προϊόντα έχουν κατασκευαστεί για εσάς με δικές σας προδιαγραφές ή κατόπιν ειδικής παραγγελίας, υπηρεσίες που έχουν ήδη εκτελεστεί, προϊόντα που δεν είναι κατάλληλα για επιστροφή για λόγους υγείας (πχ. ακουστικά) εφόσον έχουν αποσφραγιστεί, καθώς και αναλώσιμα εκτυπωτών, σφραγισμένων ηχητικών εγγραφών ή σφραγισμένων εγγραφών βίντεο ή σφραγισμένου λογισμικού για υπολογιστές, που αποσφραγίστηκαν μετά την παράδοση. Η αίτηση σας θα πρέπει να γίνει γραπτά στο frankopop@boikos.gr όπου και θα σας απαντήσουμε για την επιβεβαίωση παραλαβής της. Αφού το προϊόν επιστραφεί στην έδρα μας, έπειτα από δική σας μέριμνα, και ολοκληρωθεί ο έλεγχος των παραπάνω προϋποθέσεων από την εταιρεία μας θα πραγματοποιηθεί πίστωση του δαπανηθέντος χρηματικού ποσού σε διάστημα όχι μεγαλύτερο των 14 ημερολογιακών ημερών.
Τα έξοδα αποστολής επιβαρύνουν εσάς.
Κεραμικά:
Δεν προσφέρω επιστροφές χρημάτων ή ανταλλαγές σε περίπτωση που αλλάξετε γνώμη για την παραγγελία. Ωστόσο, εάν το προϊόν σας έχει φτάσει κατεστραμμένο ή η παραγγελία σας είναι λανθασμένη, τότε μπορώ να επιστρέψω τα χρήματα ή να αντικατασταθεί το προϊόν. Σε αυτήν την περίπτωση, πρέπει να επικοινωνήσετε μαζί μου μέσω email εντός 48 ωρών από την παραλαβή του προϊόντος με φωτογραφίες του στην αρχική συσκευασία. Οι ζημιές που αναφέρθηκαν μετά από 48 ώρες δεν επιστρέφονται.